OGŁOSZENIE O NABORZE KADRY PROJEKTU NA STANOWISKO OPIEKUN OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
W związku z realizacją nowego projektu „Dobre miejsca w BOF – Centrum Usług na rzecz osób z Autyzmem” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 poszukujemy osób do pracy na stanowisko:
OPIEKUN OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ w mieszkaniu wytchnieniowym w Białymstoku przy ul. Gruntowej 6A m.6.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie;
- Dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej /pielęgniarka lub innym, zapewniającym realizację usługi opieki wytchnieniowej w zakresie adekwatnym do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnością;
- Udokumentowane co najmniej 6 miesięczne doświadczenie, w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom z niepełnosprawnością, w tym np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom z niepełnosprawnością w formie wolontariatu;
- Empatia, zrównoważenie emocjonalne, solidność, zaradność, cierpliwość, dyskrecja, odporność na stres, kultura osobista, motywacja do pracy;
- Pożądane: umiejętność słuchania, rzetelność, umiejętność nawiązywania kontaktu z innymi, umiejętność zachowań asertywnych.
Zapewniamy:
- umowę zlecenie na czas trwania projektu;
- elastyczny grafik;
- wsparcie merytoryczne i mentalne.
CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać do dnia 19 stycznia 2023 r. do godz. 10:00 na adres:
Fundacja Przystanek Autyzm
Biuro ul. M.Pietkiewicza 7A, 15-689 Białystok
e-mail fundacja@przystanekautyzm.pl
Telefon 790 272 042 Joanna Zając
Zastrzegamy możliwość kontaktu z wybranymi osobami